Bagi mendapatkan kepercayaan bakal-bakal rakan bisnes kita kelak, kita perlu tahu fakta-fakta berkenaan bisnes kita dengan jelas dan tepat.
Secara lazimnya untuk mempelajari sesuatu yang baru kita punya beberapa cara melakukannya. Kita boleh baca, dengar kaset, tengok video, dengar ceramah dan bermacam cara lagi. Pada masa sekarang informasi yang berbentuk pembacaan yang paling mudah didapati. Maklumat yang saya akan kongsikan di sini hari ini tidak dapat saya cari di laman web www.otelo.com.my atau di laman-laman yang mempromosikannya. Maklumat ini boleh kita dapati secara pengalaman sendiri atau bertanya dengan pegawai-pegawai perhubungan pelanggan Otelo Telecomunications Sdn Bhd.
Nombor Telefon : (03) 20952068 - waktu berkerja
Biasanya soalan-soalan saya dijawab atau diselesaikan pada waktu itu juga. Jadi, jika anda punya persoalan nanti, anda harus ingat bahawa jawapan boleh anda dapati dengan menelefon ke nombor tadi.
Kita berbalik kepada maklumat yang saya nak kongsikan tadi. Ianya berkaitan kredit dan akaun kita dengan TDTone. Sebaiknya saya buatkan dalam bentuk soal dan jawab agar lebih mudah bagi kita.
Kita berbalik kepada maklumat yang saya nak kongsikan tadi. Ianya berkaitan kredit dan akaun kita dengan TDTone. Sebaiknya saya buatkan dalam bentuk soal dan jawab agar lebih mudah bagi kita.
Berapa lama tempoh kredit TDTone yang kita top up?
Kredit TDTone berlaku dalam tempoh sebulan. Jika anda sudah top up pada bila-bila masa dalam bulan Mei 2007, kredit TDTone anda berlaku sehingga 30 Jun 2007. Maknanya top up anda yang seterusnya mestilah dibuat sebelum 30 Jun 2007 untuk anda kekal menikmati faedah faedah TDTone dalam bulan Julai 2007.
Jadi, jika anda sudah top up dalam bulan Mei masih ada sebulan untuk anda nikmati pengalaman komunikasi yang menguntungkan bersama TDTone. Anda yang belum punya downline, anda masih ada masa sebulan untuk mencuba kongsikan pengalaman TDTone ini dengan pengguna telefon yang lain. Cubalah dah lihat hasilnya.
Jadi, jika anda sudah top up dalam bulan Mei masih ada sebulan untuk anda nikmati pengalaman komunikasi yang menguntungkan bersama TDTone. Anda yang belum punya downline, anda masih ada masa sebulan untuk mencuba kongsikan pengalaman TDTone ini dengan pengguna telefon yang lain. Cubalah dah lihat hasilnya.
Nota: Baru-baru ini saya menerima satu panggilan telefon daripada seorang rakan yang juga giat mempromosikan TDTone dalam grup ini. Beliau memarahi saya berkaitan maklumat yang tidak tepat yang saya berikan melalui telefon. Ceritanya begini, lebih kurang 2 minggu lalu rakan saya ini menelefon bertanyakan tempoh kredit TDTone seperti yang saya jelaskan di atas tadi. Pada waktu itu saya jawab "jika top-up 20/5, top-up seterusnya adalah 20/6" kerana pada waktu itu pengetahuan saya setakat itu sahaja. Semasa beliau menelefon kali kedua baru-baru ini saya jawab pula "tempohnya dikira per bulan" tanpa mengetahui bahawa top-up kita bulan ini boleh digunakan sehingga hujung bulan depan. Tak pasal-pasal saya dimarahi. Namun saya akui itu kesilapan saya, memberikan maklumat yang tidak tepat dan jelas. Saya mohon maaf kepada pemanggil pada waktu itu dan di sini sekali lagi maafkan saya. Saya sedang berusaha menyediakan yang terbaik untuk anda dan juga untuk saya sendiri.
No comments:
Post a Comment